Наши ученици на екскурзији

Ученици наше школе, провели су пет дана у Грчкој на екскурзији, са својим разредним старешинама.

Вођа пута, професор Душан Крстић, саставио је извештај:

„У понедељак 09.10.2017. године, у 5:00 часова, кренули смо са два аутобуса туристичке агенције „Ниш – Експрес“ пут Грчке. Директном вожњом преко Македоније, у Паралију стижемо око 14:00 часова и смештамо се у хотел „Паралија ин“. С обзиром да нас је пратило сунчано време, слободно поподне користимо за плажу и купање.

Другог дана после доручка, креће се у обилазак малог планинског места Литохоро, у подножју планине Олимп. У поподневним часовима се враћамо у Паралију и остатак дана користимо за плажу.

Трећег дана после доручка, полазимо ка Метеорима. У месту Каламбака посећујемо радионицу икона. У повратку обилазимо цркву Свете Петке. У Паралију се враћамо у касним поподневним часовима.

Четврти дан је искоришћен за шетњу плажом и остале слободне активности.

Петог дана после доручка напуштамо хотел и крећемо ка Солуну. У Солун разледамо знаменитости као што су: Бела Кула, Ротонда, Аристотелов  трг, црква Светог Димитрија и Зејтинлик. Пар сати слободног времена смо искористили за шетњу и шопинг. Око 16:00 часова крећемо ка Житорађи, где стижемо око 23 часова.“